دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
دعوت از ناشران براي شركت در نمايشگاه كتاب شهرستان‌هاي استان تهران

اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران در حال رايزني با ناشران كتاب‌هاي آموزشي و كمك درسي‌‌ است تا كتاب‌هاي خود را در نمايشگاه كتابي كه به مناسبت ايام دهه فجر در شهرستان‌هاي استان تهران برپا خواهد شد، در معرض ديد عموم قرار دهند.-

علي نيك‌پي، كارشناس مسوول اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: تاكنون هماهنگي‌هاي لازم با اغلب ناشران كتاب‌هاي كمك آموزشي مانند انتشارات مدرسه و انتشارات منادي تربيت صورت گرفته است تا كتاب‌هاي خود را با تخفيف‌ مناسب در اين نمايشگاه عرضه كنند. از بقيه ناشران نيز به تدريج براي شركت در نمايشگاه كتاب دعوت خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه در شهرستان‌هاي استان تهران حدود 12 هزار كلاس دوره ابتدايي وجود دارد، گفت: اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران اكنون در حال ساخت حدود دو هزار قفسه كتاب براي تجهيز كلاس‌هاي دوره ابتدايي به كتابخانه است كه در صورت توزيع اين قفسه‌ها در مدارس دوره ابتدايي، حدود 20 درصد كلاس‌هاي اين دوره به كتابخانه مجهز مي‌شوند.

كارشناس مسوول اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران در پايان گفت: 600 قفسه از دو هزار قفسه‌ مذكور، در مدارس ابتدايي شهرستان‌هاي استان تهران توزيع شده‌اند و بقيه آن‌ها تا ايام دهه فجر در اختيار مدارس ابتدايي قرار خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط