چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۳
ساخت يك فيلم انيميشن از كتاب «داستان راستان»

به دنبال انتشار ترجمه بنگالی مجموعه دو جلدی كتاب«داستان راستان» اثر ماندگار استاد شهيد مطهری درسال‌جاری، فيلم ‌پويانمايی «داستان راستان» به زبان بنگالی در داكا ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری كتاب(ايبنا) به نقل از مركز اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، توليد اين فيلم انيميشن به دنبال انتشار ترجمه بنگالی مجموعه دو جلدی كتاب «داستان راستان» اثر ماندگار استاد شهيد مطهری در سال‌جاری، آغاز شده است.

ترجمه كتاب مذكور، استقبال كم‌نظير اقشار مختلف مردم مسلمان بنگلادش را به دنبال داشت؛ به همين منظور رايزنی فرهنگی ايران بر آن شد تا برای معرفی هرچه بيشتر اين مجموعه با همكاری شركت توليد نرم‌افزار اسلامی "عليم سافت" اقدام به تهيه مجموعه چند رسانه‌ای انيميشن از داستان‌های اين كتاب كند.

هاشمی رايزن فرهنگی ايران در داكا در مراسم امضای قرارداد توليد اين مجموعه با مسئول شركت توليدی نرم‌افزاری "عليم سافت"، اظهار اميدواری كرد با توجه به پيشينه قوی و موفق اين شركت در توليد نرم‌افزار‌های اسلامی از يك سو و توان بالای رايزنی فرهنگی در تامين متون جذاب اسلامی برای توليد برنامه‌های چند رسانه‌ای از سوی ديگر، در آينده نزديك توليد اين گونه نرم افزارها و برنامه‌های چند رسانه‌ای به سرعت گسترش يابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها