سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
چهار مجموعه شعر جدید انتشارات فصل پنجم منتشر شد

پرویز بیگی حبیب‌آبادی، مدیر انتشارات فصل پنجم، از انتشار چهار مجموعه شعر جدید توسط این انتشارات خبر داد. همچنین هشت مجموعه شعر جدید از سوی انتشارات فصل پنجم مراحل نشر را طی می‌کنند._

بیگی حبیب‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: پس از 41 عنوان مجموعه شعر جدیدی که از سوی انتشارات فصل پنجم در نمایشگاه کتاب امسال ارایه شد، چهار مجموعه شعر جدید دیگر از تازه‌های این انتشارات هستند که به تازگی روانه بازار کتاب شده‌اند. 

وی به عنوان این چهار مجموعه اشاره کرد و توضیح داد: «جمهوری غزل» سروده سیده‌فاطمه موسوی «زیر چتر باران» از محمد مرادی ناصرآباد، «آخرین غزل» اثر رحیم زریان و «هر شاعر درختی‌ست» به کوشش حمیدرضا شکارسری عنوان مجموعه‌های تازه منتشر شده انتشارات فصل پنجم هستند.

مدیر انتشارات فصل پنجم در ادامه از انتشار هشت مجموعه شعر دیگر خبر داد و گفت: «صلای غم» از مشفق کاشانی، «تو را می‌نویسم» از رضا کرمی، «جان غزل» سروده امید نقوی، «به جهنم» دفتر شعری از غلام‌رضا طریقی و «یک جام جنون» اثر مرتضی قلی‌زاده بابک عنوان برخی از مجموعه شعرهای در دست انتشار هستند.

این شاعر در پایان افزود: «انگور در رگ‌های شعر» سروده حسین میدری، «آتشفشانی در فنجان» دفتر شعری از ناهید سلطانی، مجموعه شعر جواد منفرد با عنوان «دریا همیشه‌ای که دلش شور می‌زند» و «انگار کسی در من راه می‌رود» سروده امید مردانی‌بروجنی عنوان دیگر آثار در دست انتشار نشر فصل پنجم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط