یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
"دفتر پژوهش‌هاي نظري نهاجا" صاحب انتشارات شد

انتشارات "دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبُردي نيروي هوايي ارتش" به تازگي، فعاليت خود را آغاز كرده و چاپ دو عنوان كتاب در حوزه پرواز و تقويت انتشار آثار مرتبط با نقش نهاجا در دفاع‌مقدس را در برنامه‌هاي آينده خود دارد./

سرهنگ نيك‌بخش حبيبي، جانشين دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبُردي نهاجا در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و با اعلام اين خبر تصريح كرد: چاپ دوم كتاب "در چنگال عقاب" با محوريت تشريح چگونگي دستگيري عبدالمالك ريگي و نقش نيروي هوايي در اين عمليات، توسط انتشارات دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبُردي نهاجا منتشر خواهد شد.

وي با اشاره به تغيير و تكميل اين اثر، ادامه داد: بخش‌هاي مغفول مانده از اين عمليات، با هدف افزايش ميزان غناي كتاب "در چنگال عقاب"، به اين اثر اضافه خواهد شد و به چاپ مجدد خواهد رسيد.

جانشين دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبُردي نيروي هوايي ارتش افزود: همچنين كتاب "پديده‌هاي جوي در عمليات هوايي" نوشته محمدرضا بابايي كه جزو كتاب‌هاي دانشگاه‌هاي هوايي نهاجاست، به همت اين انتشارات به چاپ خواهد رسيد.

حبيبي در پاسخ به سوال خبرنگار ايبنا مبني بر برنامه‌هاي انتشارات دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبُردي نيروي هوايي ارتش در زمينه چاپ آثار دفاع‌مقدس، گفت: تاكنون زواياي زيادي از نقش نهاجا در آن دوران، ديده نشده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به ابعاد اطلاعات و شناسايي هوايي در جنگ اشاره كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: تلاش مي‌كنيم كه با جذب نويسندگان قوي اين عرصه، نقش نيروي هوايي ارتش را در سال‌هاي دفاع‌مقدس با انتشار خاطرات خلبانان و رزمندگان اين نيرو به جامعه معرفي كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط