سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷
«مشهدی رستم» با يك سبد كتاب می‌آيد

«فاطمه مشهدي‌رستم» چندين كتاب براي نوجوانان آماده كرده است كه مراحل مختلف چاپ را مي‌گذرانند.

ايبنا نوجوان: نويسنده‌ي پركار حوزه‌ي نوجوان درباره‌ي كتاب‌هايي كه از او به‌زودي منتشر مي‌شوند به ايبنا نوجوان گفت: «كتاب‌هاي زيادي را در حوزه‌ي كودك و نوجوان تاليف كرده‌ام كه مراحل مختلف چاپ را مي‌گذرانند.
 
«جغد و صبح» داستاني براي نوجوانان است كه به‌تازگي مرحله‌ي تصويرسازي را پشت سر گذاشته و صفحاتش به نقاشي‌هاي «امير مفتون» مزين شده است. انتشارات شباويز قرار است اين را منتشر كند.» 

«يك قول موشي، يك قول كلاغي» نيز كتابي براي كودكان است كه نشر شباويز آن را راهي كتاب‌فروشي‌ها خواهد كرد.

«روزه‌ي كله گنجشكي» اثر ديگر خانم مشهدي‌رستم براي نوجوانان است كه به قول خودش حال و هواي معنوي دارد و بعد از انجام تغييراتي در تصويرهاي آن توسط انتشارات به‌نشر منتشر مي‌شود.

كتاب‌هاي «شب مثل بهشت» و «باغبان و فرشته‌ي آه» دو اثر ديگر از اين نويسنده هستند كه در انتشارات منادي تربيت مراحل تصويرگري را مي‌گذرانند.

«من و مادربزرگ و اينترنت» و «من و بابا و چرخ جادو» از جمله‌ي مجموعه داستان‌هاي طنز نوجوان از اين نويسنده‌اند كه هنوز ناشر آن‌ها مشخص نيستند.

نويسنده‌ي «موشي و پرستار» اين روزها مشغول نگارش رماني براي نوجوانان نيز هست كه درباره‌ي سير و سلوك دروني و كوشش انسان براي رسيدن به هدف‌هاست.

«فاطمه مشهدي رستم» به طور جدي از سال 1364 وارد حوزه‌ي نويسندگي براي كودكان و نوجوانان شده و نخستين كتاب‌هايش «ترانه‌هاي شاد براي كودكان»، «آبجي نيم‌وجبي من»، «رنگين كماني از كفش» و «تاپ تاپ تاپ» بودند.

كتاب «تاپ تاپ تاپ» با تصويرگري «افرا نوبهار»، كه انتشارات «شباويز» آن را به چاپ رسانده در چهل و سومين نمايشگاه كتاب بولونيا در سال 2006، جايزه‌ي «افق‌هاي تازه» را دريافت كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها