سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
بهره‌گیری از کمک صنایع برای تجهیز کتابخانه عمومی شادگان

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع کتابخانه عمومی خنافره شادگان تجهیز و تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ضمن تاکید بر ضرورت توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی تصریح کرد: برای توسعه و ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و حمایت از این حرکت‌ها در سطح شادگان آماده هر نوع همکاری هستیم.

ناصری‌نژاد افزود: با توجه به تعداد بالای روستاهای شادگان و نیاز مبرم به ترویج کتابخوانی با هماهنگی که با بنیاد علوی انجام شد، توانستیم قول مساعد رئیس این بنیاد را جهت تهیه خودروی مورد نیاز برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار را در سطح روستاهای شادگان بگیریم.

وی تصریح کرد: می‌توان برای تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استفاده کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از ترویج و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، می‌تواند تاثیر زیادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرانه‌های فرهنگی بر جای بگذارد.

ناصری‌نژاد بیان کرد: برای تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان می‌توان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استفاده کرد.

عباس حسین زاده سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این دیدار گفت: شادگان دارای ۳ باب کتابخانه عمومی است و کتابخانه دیگری در بخش خنافره در دست تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی است که برای تکمیل این کتابخانه نیازمند ۸ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی نیاز روستاهای شادگان به کتابخانه‌های سیار را از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۲۱۰ روستا در شهرستان شادگان وجود دارد، این روستاها در عمل نیازمند کتابخانه‌های سیار هستند.

حسین‌زاده همچنین بر پیگیری برای دریافت اعتبار از سازمان برنامه و بودجه استان برای تکمیل طرح‌های ناتمام کتابخانه‌ای در شادگان تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها