دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کتاب «دستور از خمینی» در قم رونمایی شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین رونمایی از کتاب «دستور از خمینی» با تاکید بر لزوم ثبت تجربیات تبلیغی، تاریخ شفاهی را «علوم انسانیِ فردا» توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، آئین رونمایی از کتاب «دستور از خمینی» با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و به میزبانی خانه طلاب جوان در قم برگزار شد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ابتدای آئین رونمایی از این کتاب - که به همت خانه طلاب قم تدوین شده است - گفت: گفتمان جهادی را که معناداری آن در حیات اجتماعی طلاب زیاد است، باید فراگیر کنیم.
 
وی اضافه کرد: طلبه اصلا منفعل نیست؛ حتی اگر متوجه این مطلب شود که ذهن جامعه مخدوش شده، با طراوت و شادابی پای تبلیغ می‌ایستد. نباید هیچ شکی کرد که در جای خودمان ایستاده‌ایم و وظایف طلبگی خود را انجام می‌دهیم.
 
قمی تصریح کرد: ثبت تجربیات تبلیغی تحسین‌برانگیز است و قطعا تاریخ شفاهی که ثبت و ضبط می‌شود، «علوم انسانی فردا» خواهد بود.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد حوزوی - انتخاباتی ملت امام حسین (ع) یادآور شد: در انجام رسالت تبلیغی این ستاد، خانواده خودمان را دست کم نمی‌گیریم. بعد از اینکه تجربه ملت امام حسین (ع) به ثبت و کتابت برسد، می‌بینیم خیلی غنی‌تر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها