سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
آئین تجدید میثاق مدیران معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان های امام راحل  برگزار شد

همزمان با سومین روز از دهه فجر، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران با حضور بر مزار شهدای مسجد فائق یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، صبح امروز سه‌شنبه(14 بهمن‌ماه) همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ایوب دهقانکار، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آئین تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
 
جوادی در این آئین در سخنانی کوتاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با اشاره به مفهوم شهادت گفت: پیامبر خود را در قرآن شهید نامیده است؛ شهید یعنی گواهی‌دهنده.  
 
وی ادامه داد: شهدا با زندگی و جانبازی خود، زندگی آرمانی را نشان دادند. امید‌واریم راه آن‌ها را گم نکنیم و در این مسیر گام برداریم.
 
در پایان این مراسم محسن جوادی، با اهداء گل و قرائت فاتحه به روان پاک شهدا یا و خاطره آن‌ها را گرامی‌داشت.               
 
علی‌رضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی؛ مهر‌زاد دانش، مدیرکل دفتر چاپ و نشر؛ علی فریدونی، مدیرکل دفتر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها