شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
رمان «یک مشت از خاک وطنم» در نشر دف رونمایی شد/ فیلم «یک مشت از خاک وطنم» تولید می‌شود

رمان «یک مشت از خاک وطنم» نوشته مریم رحیمی در خانه‌ کتاب نشر دف رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) خانه‌ كتاب نشر دف، جمعه پانزدهم مردادماه، میزبان آیین رونمایی و جشن امضای كتاب «یک مشت از خاک وطنم» نوشته مریم رحیمی بود. این رمان به‌تازگی توسط به همت ورجاوند منتشر شده است.

در این جشن مریم رحیمی ضمن شرح خاطرات نگارش این رمان و چگونگی تمایل نشر «مدوسا» برای تولید و عرضه چاپ نخست اثر به زبان ایتالیایی و همچنین روند شكل‌گیری ترجمه نسخه فارسی، از توافق كمپانی فیلمسازی با ناشر و مذاكره با تهمینه میلانی، كارگردان باسابقه ایرانی برای تولید نسخه سینمایی این رمان سخن گفت.

تهمینه میلانی كه یكی از میهمانان حاضر در جشن امضای این كتاب بود، گفت: نامه‌ای رسمی از طرف شركت Wav SRL با تهیه‌كنندگی «فدریكو لامی» جهت ساخت نسخه سینمایی كتاب به دست من رسیده كه پاسخ‌گویی و توافق آن مستلزم طی مراحلی است که به‌زودی انجام خواهد شد.

غلامرضا امامی، نویسنده و مترجم و یكی دیگر از دعوت‌شدگان كه به‌ دلیل كسالت در جلسه حاضر نشده بود، در پیام تبریكی از ابعاد گوناگون مهاجرت ایرانیان در شرایط امروز جهان سخن گفت و وظیفه و حساسیت لایه‌های فرهنگی از جمله نویسندگان و سینماگران و به‌ویژه بانوان نویسنده را به‌منظور معرفی هرچه دقیق‌تر فرصت‌ها و تهدیدهای این پدیده اجتماعی به‌ویژه برای نسل جوان كشور یادآور شد.

رضا فیاضی، بازیگر، حسن محمودی، نویسنده و هیلا صدیقی، شاعر نیز از دیگر حاضران در این آیین بودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها