چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
981 کتاب‌فروش در زمستانه کتاب ثبت‌نام کردند

آزاده نظر‌بلند از ثبت‌نام 981 کتاب‌فروش در طرح زمستانه کتاب خبر داد که از این تعداد161 کتابفروش، تهرانی هستند.

آزاده نظر‌بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آمار ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در طرح زمستانه کتاب بیان کرد: با پایان مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروش‌ها در طرح زمستانه کتاب در مجموع 981 کتاب‌فروش در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و تا این لحظه ثبت‌نام 783 کتاب‌فروش تایید شده است.        
 
وی با اشاره سهم کتاب‌فروش‌های تهرانی و شهرستانی در طرح زمستانه کتاب افزود: از استان تهران 161 کتاب‌فروش به طرح پیوسته‌اند. آمار نهایی ثبت‌نام کتاب‌فروشان در طرح زمستانه کتاب بعد از بررسی و تایید نهایی اعلام خواهد شد.   
 نظر‌بلند ادامه داد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، مانند طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند. کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید مشارکت در طرح زمستانه کتاب۹۹ نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشتند و دریافت شرایط مشارکت و تایید یا ویرایش اطلاعات نیاز بود.   
 
طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، هفت روز و با مشارکت ۸۱۶ کتابفروشی سراسر کشور برگزار شد. در این طرح ۴۵۸ هزار و ۸۳۳ نسخه کتاب به مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۷۳۰ ریال فروخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها