یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
سومين «موج سوم» هم آمد

كتاب موج سوم كه به تحليل و تفسير بررسي فعاليت‌هاي سياسي انجمن‌هاي دانشجويي مي‌پردازد، به چاپ سوم رسيد._

علي خضريان، نويسنده اين اثر، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين كتاب تاريخچه‌ فعاليت‌ انجمن‌هاي دانشجويي را از سال 1313 با نگاهي تحليلي به رفتار‌هاي دانشجويان در دانشگاه‌ شرح مي‌دهد و بر هدف اسلامي و انقلابي تشكيل انجمن‌هاي دانشجويي تاكيد دارد.

خضريان افزود: اين كتاب انجمن‌هاي دانشجويي را به عنوان نخستين تشكل‌ اسلامگرايان در ايران معرفي مي‌كند كه در سال 1321 افتتاح و سرمنشا بسياري از تحولات سياسي در جامعه شد تا آنجا كه از طريق اين انجمن‌ها مي‌تواند به بررسي و تحليل ظرفيت حضور دانشجويان در جنگ، سرمايه‌گذاري دشمنان براي مبارزه با جوامع اسلامي و تشكيل ديگر انجمن‌ها دست يافت.

وي افزود: جامعه ‌مخاطب اين كتاب دانشجويان‌اند و مي‌توانند با استفاده از تحليل‌ها و بررسي‌هاي مطرح شده در كتاب، تفكرات و گرايش‌هاي مختلف حزبي را تشخيص دهند، زيرا اگر اين افراد با اين تفكرات آشنا نباشند، دچار آسيب مي‌شوند. 

خضريان ادامه داد: كتاب موج سوم در دفاع از كيان انجمن‌‌هاي دانشجويي به نگارش در‌آمده، زيرا برخي افراد اعتقاد به تشكيل انجمن‌هاي دانشجويي به عنوان جريان‌هاي ضدانقلابي دارند، اما اين كتاب با اشاره به تاريخچه چهره‌هاي انقلابي و روايت خاطرات شهيدان باكري و همت‌ كه در اين انجمن‌ها فعال بوده‌اند، اشاره مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها