مدیر بازاریابی بوستان کتاب عنوان کرد:

استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب در تجربه اول مثبت بود

به‌گفته مدیر بازاریابی انتشارات بوستان کتاب، دسترسی آسان به سایت و کتاب‌ها موجب شد که استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب در تجربه اول خیلی خوب و مثبت باشد و مطمئنم در دوره‌های آتی این استقبال چند برابر خواهد شد.
استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب در تجربه اول مثبت بود
به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نادر یزدانی‌نسب، مدیر بازاریابی و فروش انتشارات «بوستان کتاب» در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با اشاره به تجربه نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب گفت: در این نمایشگاه مراجعه‌کنندگان به‌راحتی توانسته‌اند کتاب مورد نیاز خود را در بستر اینترنت جست‌وجو کرده و خریداری کنند؛ در نمایشگاه فیزیکی امکان جست‌وجوی کتاب، بسیار محدود بود اما در اینجا مشتری به راحتی کتاب را پیدا می‌کند.
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر بُن یارانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکی از دلایل استقبال مردم از نمایشگاه مجازی کتاب تهران بوده است و دانشجویان و طلاب استقبال خوبی از این بخش داشتند.
 
یزدانی‌نسب، درباره مزایای نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران نیز توضیح داد:‌ امسال درگیر جمع‌کردن کتاب و حمل و نقل سخت آن به نمایشگاه نبودیم تا در آن‌جا دکورسازی و قفسه‌سازی داشته باشیم  و با حجم زیاد مراجعه‌کنندگان روبه‌رو شویم بلکه به‌راحتی به‌صورت آنلاین یا تلفنی پاسخگوی برخی از سوالات مردم بودیم.
 
وی ادامه داد: دسترسی آسان به سایت و کتاب‌ها موجب شد که استقبال از نمایشگاه در تجربه اول خیلی خوب و مثبت باشد و مطمئنم در دوره‌های آتی نیز این استقبال چند برابر خواهد شد.
 
نادر یزدانی‌نسب درباره ضرورت استفاده ناشران از فضای مجازی توضیح داد: تا مدتی قبل خیلی از ناشران نسبت به فروش اینترنتی و بارگذاری کتاب در سایت‌ مقاومت می‌کردند؛ اما این نمایشگاه مجازی موجب شد ناشران سنتی به سمت مدرنیته شدن حرکت کنند و از بستر و ظرفیت‌های آن برای کارهای خود استفاده کند.
  
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا هشتم بهمن‌ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه دارد. 
کد مطلب : ۳۰۱۹۶۷
http://www.ibna.ir/vdcd9f0s5yt0zn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نمایشگاه مجازی کتاب
پرونده شهید سلیمانی