جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
راديو نمايشگاه را از نمايشگاه مجازی كتاب تهران بشنويد

رادیو نمایشگاه به مناسبت آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع حول محور کتاب فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رادیو نمایشگاه موضوعات مختلف حوزه کتاب را با حضور کارشناسان و صاحبان نظر در قالب‌های گوناگون رادیویی بررسی و تحلیل می‌کند. 
 
مصاحبه با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در خصوص نمایشگاه مجازی کتاب تهران، مصاحبه با دست اندرکاران شرکت ملی پست ایران و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه، گفت و گو  با ناشران و فعالان فرهنگی  و پخش موسیقی اقوام از جمله برنامه های رادیو نمایشگاه است.
 
فعالیت رادیو نمایشگاه به مدت 6 روز از چهارشنبه( اول بهمن ماه) آغاز و تا دوشنبه (6بهمن ماه) ادامه خواهد داشت و از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 18 از  طریق سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی tehranbookfair.ir پخش می شود.
 
«رادیو نمایشگاه» همچنین همزمان از ساعت 17 تا 19در شبکه رادیویی فرهنگ برنامه «رادیو کتاب» موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز شنیده می‌شود. 
 
در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ها به صورت رایگان ارسال می شوند و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن‌ماه به سامانه tehranbookfair.ir  مراجعه کنند.
 
 ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل 50درصدی ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها