یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
وبینار «توسعه فضاهای فرهنگی در فرانسه» برگزار می‌شود

دومین نشست از مجموعه وبینارهای توسعه فضاهای فرهنگی در جهان امروز با عنوان «توسعه فضاهای فرهنگی در فرانسه» (۲۳ دی‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دومین نشست از مجموعه وبینارهای توسعه فضاهای فرهنگی در جهان امروز با عنوان «توسعه فضاهای فرهنگی در فرانسه» (۲۳ دی‌ماه) ساعت ۱۳:۳۰ با همکاری مشترک مرکز مطالعات بین‌المللی و روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.
 
در این نشست مجازی، مرتضی اسماعیلی، استاد دانشگاه و فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه بوزار پاریس، مدرس معماری در دانشگاه‌های ایران و فرانسه و نایب رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه و امیر مسعود انوش‌فر، طراح و معمار، فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه سوربن پاریس، استاد دانشگاه‌های ایران و فرانسه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
جمال کامیاب، مدیرکل اداره اروپا و آمریکا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و سید محمد طباطبایی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه از دیگر سخنرانان این دور از وبینار «توسعه فضاهای فرهنگی در فرانسه» هستند.
 
گفتنی است؛ این نشست مجازی به مدیریت ابوالحسن خلج‌منفرد، رئیس مرکز مطالعات بین‌المللی و روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در فضای اسکای روم به آدرس اینترنتی www.skyroom.online/ch/tfarhang.ir/fazahaye-farhangi برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها