سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
جشنواره خاطره‌نویسی ایثارگران در استان فارس برگزار می‌شود

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی ایثارگران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، دفتر امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری درباره جمع‌آوری خاطرات دوران دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با عنوان «به بلندای عشق» را برگزار می‌کند.

این جشنواره با موضوع خاطرات ایثارگران (جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدا) شاغل و بازنشسته پیرامون بمباران مناطق شهری، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جبهه و مناطق جنگی، خاطرات ایثارگران درخصوص شهدای همکار، خاطرات اعزام به جبهه و خاطرات صحنه‌های نبرد و عملیات‌های دفاع مقدس، خاطرات اسارت و خاطرات فرزندان عزیز شهدا و خانواده های معزز شهدا (شاغل و بازنشسته) درباره شهدای گرانقدر برگزار می‌شود.

شرکت در این جشنواره فقط برای ایثارگران شاغل و بازنشسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آزاد است؛ جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان شاغل و بازنشسته می‌توانند خاطرات خود را به آدرس الکترونیکی: nevisandegan.pars@gmail.com ارسال کنند.

خاطرات باید با مضامین دفاع مقدس و با محوریت شهادت، ایثار، جانبازی و آزادگی باشد؛ آثار منتخب در قالب کتابی با عنوان «به بلندای عشق» چاپ و منتشر می‌شود. به نفرات اول تا سوم جایزه‌‌ای نفیس تعلق می‌گیرد.

شرایط شرکت در جشنواره:
۱- محدودیتی در ارسال تعداد خاطره وجود ندارد.
۲ - برای خاطره‌های خود نام تعیین کنید.
۳ - اثر خود را فقط به صورت فایل ورد (word) ارسال نموده و نحوه تایپ کاملاً ساده و بدون هیچ‌گونه افکتی و با فونت B lotus باشد.
۴- فایل ارسالی باید بدون غلط املایی و نگارشی باشد.
۴ -آثار خود را فقط به پست الکترونیکی: nevisandegan.pars@gmail.com  ارسال کنید.
موضوع پست الکترونیکی را «شرکت در نخستین جشنواره خاطره‌نویسی« به بلندای عشق»» درج کنید.
۵- آثار منتخب در قالب یک کتاب با عنوان «به بلندای عشق» به چاپ خواهد رسید. نحوه چینش آثار در کتاب بر اساس تاریخ ارسال اثر خواهد بود. (آثار منتخبی که زودتر ارسال شوند در چینش جلوتر قرار می‌گیرند)
۶ - در فایل ارسالی نام و نام خانوادگی، شماره تماس، سن، تحصیلات، نوع ایثارگری، آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) و محل سکونت درج شود.
۷- کلیه حقوق مادی و معنوی اثر بعد از چاپ کتاب متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.
لطفاً اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره را فقط از طریق دفتر امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دنبال نمایید و از تماس با سایر بخش‌های اداره درباره فراخوان و جشنواره خودداری کنید.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها