جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
«قصه‌های گنجشکی» به دست بچه‌ها رسید

مجموعه «قصه های گنجشکی» نوشته ناصر یوسفی و تصویرگری میترا عبداللهی از سوي انتشارات پیدایش به چاپ رسيد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) قصه‌های گنجشکی مجموعه داستان‌های کوتاه با محوريت گنجشک‌هاست. نویسنده در این کتاب از رابطه و احساسی که به دنیای گنجشک‌ها دارد روايت كرده است به عبارتی نويسنده تلاش كرده دنیای کوچک گنجشک‌ها را برای کودکان، بزرگ جلوه دهد.

یوسفی در مقدمه کتاب نوشته است: من با گنجشک‌ها دوست هستم. من سال‌هاست که با آن‌ها رابطه دارم. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم که آن‌ها دخترخاله‌ها و پسرعموهای من هستند...

داستان هاي رازهای من و گنجشک ها، چقدر دنیا خوب است، تو مرا دوست داری، برای چی دانه می ریزی، گنجشک ها تمام نمی شوند، غصه های یک گربه و من پیر می شوم، تشكيل دهنده اين مجموعه هستند. 

در بخشي از داستان تو مرا دوست داری آمده است: «جوجه گنجشک از مادرش پرسید تو مرا دوست داری؟ مادر جیک جیکی کرد و جواب داد: البته که تو را دوست دارم، تو گنجشک عزیز من هستی. مادرش کمی فکر کرد، او را درآغوش گرفت و زیر پرو بالش برد. 

جوجه گنجشک خوشحال شد، یادش آمد که مادر همیشه او را در آغوش می گرفت و یادش آمد که همیشه این کار مادرش را دوست داشته. جوجه گنجشک بال زد و رفت کنار یکی از دوستانش نشست.
تو مرا دوست داری؟ دوستش جیک جیکی کرد و جواب داد ...»

مجموعه قصه هاي گنجشكي با شمارگان دو هزارنسخه و به قیمت چهار هزار و 500 تومان توسط انتشارات پیدایش در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها