یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
دقایقی با نویسنده پرفروش‌ترین کتاب آمازون

کتاب رومن با عنوان «کتاب بزرگ جوک‌های احمقانه برای کودکان» توانسته در روزهای گذشته رتبه پرفروش‌ترین کتاب آمازون را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، کارول پی. رومن نویسنده مسن آمریکایی تا کنون حدود 50 کتاب برای کودکان نوشته است ولی خودش باورش نمی‌شود که آخرین کتابش اینقدر در سایت آمازون فروش داشته باشد. کتاب رومن با عنوان «کتاب بزرگ جوک‌های احمقانه برای کودکان» توانسته در روزهای گذشته رتبه پرفروش‌ترین کتاب آمازون را کسب کند.
 
این کتاب اولین بار در آگوست سال 2019 منتشر شد و در ایام کریسمس فروش خوبی داشت ولی ظاهراً شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن کودکان و والدین آمریکایی و همچنین تعطیلی مدارس باعث پرفروش‌ شدن کتاب‌های کودک شده است. کارول رومن خودش در منطقه جزیره‌ای لانگ آیلند ایالت نیویورک در خانه‌اش قرنطینه شده است ولی در مصاحبه‌ای تلفنی نظرش را درباره پرفروش شدن کتابش می‌گوید.
 
وی در گفتگویی از فروش بالای آخرین کتابش اظهار شگفتی می‌کند چون اعتقاد دارد این کتاب چیز زیادی از کتاب‌های قبلی‌اش ندارد. البته او می‌گوید پیش از این از فروش کتابش ناامید شده بود ولی حالا از رتبه اول پرفروش‌ترین کتاب آمازون تعجب می‌کند. او می‌گوید: هیچ کس به اندازه خودم از فروش این کتاب تعجب نکرده است.
 
رومن مدیر به عنوان یک مدیر تجاری موفق به همراه شوهرش یک کمپانی حمل و نقل (BLS Limousine) را اداره می‌کنند و در حقیقت نویسندگی شغل دومش محسوب می‌شود. شرکت آنها یک دهه قبل با سرمایه اندکی شروع به کار کرد ولی حالا در 10 ایالت آمریکا شعبه و نمایندگی دارد. او به شوخی می‌گوید حالا که کسب و کارها تعطیل شده بهتر است با نویسندگی پول دربیاورم.
 
نویسنده آمریکایی اعتقاد دارد به خاطر شرایط غمگین موجود در بسیاری از ایالت‌آمریکایی این کتاب پرفروش شده است. این کتاب دارای 800 جوک و نکته خنده‌دار برای رده سنی کودکان است و رومن می‌گوید مطمئنم این جوک‌ها برای کودکان خنده‌دار است چون آن‌ها را قبلاً روی بچه‌های خود آزمایش کردم.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    خیلی یواشکی میاندیشم به ظروف . ظرفی مختلف برای آشامیدنیهای مختلف و اطعمهء متفاوت . ضمن آنکه ظرف سازها ملاحظهءفرهنگ خود و قابلیتهای شخصی و هوش بازاری خود را میکنند .ظرفها در درازنای تاریخ به باستان شناسان حق ماندن در طرف خود را داده اند .آدم وقتی به پرشدن خود آشنا میشود میخواهد به خالی شدن خود هم وارد شود خیلی آسان و خیلی سخت شروع میکند .برخی پول خرج میکنند و به کتابکی به نام خود میرسند مثل آنها که با پولریزی در جیب عواملی بنام خود کلیپی در میآورند بدون خجالت بدون تشرزنی به خود . داستان در عالم نگارش تعطیل نمیشود در کلمه در تصویرها در سنگها واشیا سخت در رنگها و خطها و در خطه ها و در آنچه اینان با خود میآورند در ضمن نظر چیزی نیست که پرسشهای زیادی را جواب دهد میتوان با بیلی و کلنگی کوچک قناتی را تاریخی کرد میتوان با بیلهای بزرگ اینکار را انجام نشد دادن . مگر نظر چقدر برای رنج دادنو افزودن است .
    • سمیرا ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      نفهمیدم چی گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها