جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس نمایشگاه کتاب دیدار کرد

دهمین روز برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس این رویداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سیدصولت مرتضوی، دهمین روز از نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب تهران با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه کتاب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس نمایشگاه کتاب ضمن قدردانی از مشارکت سازمان تامین اجتماعی در این دوره به ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه پرداخت و افزود: نمایشگاه کتاب ایران از لحاظ وسعت و تعداد بازدیدکننده‌ها از نمایشگاه‌های بزرگ در دنیاست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در نمایشگاه پیش‌بینی شده و در حال اجراست، افزود: غرفه فلسطین در نمایشگاه کتاب با حضور دانشجویان فلسطینی و خانواده‌ای از غزه، با استقبال روبرو شده است.

احمدوند با اشاره به حضور پُرنشاط مردم گفت: می‌توان از ظرفیت حوزه کتاب برای مخاطبین مجموعه وزارت کار که طیف گسترده‌ای هستند، استفاده شود.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال، نخستین‌بار تمام کتاب‌های درسی با کاغذ مازندران چاپ شدند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار امیدواری کرد که سال آینده از ظرفیت این وزارتخانه برای پُربارتر شدن نمایشگاه و ارائه خدمات‌رسانی بهتر به علاقه‌مندان به‌ویژه مخاطبان این وزارتخانه استفاده شود.

مرتضوی پیشنهاد داد: برای افزایش بردن توان تولیدی کاغذ در کشور از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مانند مجموعه نکا، بیستون کرمانشاه، شهرک صنعتی کاوه استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها