پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
اختتامیه لیگ کتابخوانی شاهرود برگزار شد

شاهرود- آیین اختتامیه لیگ کتابخوانی شهرستان شاهرود با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، آیین اختتامیه لیگ کتابخوانی شاهرود پیش از ظهر پنجشنبه در حالی به میزبانی سالن بهمن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد که معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهمان این مراسم بودند.

در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف لیک کتابخوانی نوجوانان و جوانان شهرستان شاهرود با هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم، برگزاری لیگ کتابخوانی را فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و تاکید کرد: جوانان بسیار مشتاق و علاقمند به کتاب در استان سمنان وجود دارد که تنها باید آنها را هدایت کرد.

فرشید فلاح با بیان اینکه برگزاری رویدادهای کتابخوانی مانند لیگ کتابخوانی می کوشد تا فرهنگ مطالعه را بین نسل جوان جامعه ترویج دهد، تاکید کرد: شناسایی و پرورش استعدادهای جوان استان از دیگر محورها و اهداف این رویدادها است.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری لیگ کتابخوانی به خصوص آموزش و پرورش، افزود: مدارس ما بهترین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها برای ترویج کتابخوانی و اهمیت مطالعه است.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم، در سخنانی خواستار برگزاری هر چه بیشتر این دست فعالیت‌های ترویج و تبیینی شد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها، به انگیزه‌بخشی به خصوص در بین نوجوانان در زمینه کتابخوانی کمک شایانی می کند.

وی از شاهرود به عنوان یکی از قطب های کتابخوانی یاد کرد و افزود: این شهرستان علاقمندان فراوان و پرشوری به کتاب دارد و برگزاری این دست رویدادها به آنها نیز انگیزه می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها