پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
شازده کوچولو را پیشنهاد می‌کنم

بازیگر خردسال سینما گفت: در میان کتاب‌های کودک و نوجوان، «شازده کوچولو» و «دانستنی‌ها» به هم‌سن‌وسال‌های خود پیشنهاد می‌دهم.

سپهر شکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب «بازیگری به روش لی‌استراسبرگ» و کتاب «متد هندسه بازیگری» اثر داریوش موحد به من در مسیر بازیگری کمک بسیاری کرد.

وی افزود: آقای موحد استاد من بوده است و من مطالب بسیاری از او یاد گرفتم. در کنار این کتاب‌ها، رمان «پدرخوانده» از ماریو پوزو و نمایشنامه «هملت» شکسپیر مورد علاقه من است.

او درباره متن ثقیل این کتاب‌ها، افزود: همواره پدر و مادرم به من در این زمینه کمک کردند. وقتی متوجه قسمت‌هایی از کتاب نمی‌شوم آن قسمت از کتاب را توضیح می‌دهند.

شکرانی عنوان کرد: من ۹ سال سن دارم و در میان کتاب‌های کودک و نوجوان، «شازده کوچولو» و «دانستنی‌ها» به هم‌سن‌وسالان خود پیشنهاد می‌دهم. کتاب‌های «دانستنی‌ها» درباره نجوم و دایناسورها بسیار جذاب‌اند، من به موضوع زندگی ماقبل‌تاریخ و دایناسورها علاقه بسیاری دارم و به همین علت شیفته «دانستنی‌ها» شدم.

وی افزود: در حال حاضر کلاس سوم هستم و تا به حال ۱۴ فیلم و سریال بازی کرده‌ام. عاشق سینما و بازیگری هستم و به همین سادگی از این حوزه دست نمی‌کشم. دوست دارم با تلاش بسیار، در این مسیر رو به جلو حرکت کنم.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها