دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
معاون وزیر فرهنگ راهی تایلند می‌شود

نخستین نمایشگاه قرآنی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت این معاونت در شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، براساس مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و در ادامه تفاهمات همایش رسالات الله که با حضور ۱۰ کشور در هفته‌های اخیر در تهران برگزار شد، نخستین نمایشگاه بزرگ قرآنی کشور تایلند با دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با مشارکت معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در سالن اجتماعات مرکز المیراث برپا شده است در بخش‌های نمایش آثار هنری، صنایع دستی، نشر مکتوب و حوزه دیجیتال و نرم‌افزارهای قرآنی این روزها سفیر و مبلغ فرهنگ قرآنی-ایرانی جمهوری اسلامی ایران شده و مورد بازدید دانشگاهیان، مسئولین، مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار خواهد گرفت.

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور میدانی جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه، قرار است با موسسات قرآنی و دینی این کشور بازدید و با فعالان و مدیران آن گفت‌وگو نماید. معاف همچنین از مقبره شیخ احمد قمی بازدید و ادای احترام خواهد کرد.

ادامه سفر معاون قرآن و عترت با حضور در مرکز اسلامی تایلند و جلسه با مسئولان این مرکز، شرکت در نماز جمعه شهر بانکوک و سخنرانی در اجلاس غزه با حضور رئیس مجلس تایلندو همچنین شرکت و سخنرانی در مراسم جشن مبعث در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند همراه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها