جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
زندگی‌نامه شهید محمود پیر بداغی نوشته می‌شود

مجید محمدولی گفت: کار جدیدی که قرار است بنویسم، زندگی‌نامه شهید محمود پیر بداغی است، جانشین گردان مالک اشتر لشکر ۲۷ است که امیدوارم این کتاب تا اواسط سال جاری به چاپ برسد.

مجید محمدولی نویسنده کتاب «آرمان عزیز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره کتاب «آرمان عزیز» گفت: در این هشت ماه که از از چاپ این کتاب می‌گذرد به چاپ سیزدهم رسیده است.


وی درباره کار جدید خود گفت: تحقیق و مصاحبه زندگی‌نامه شهید حاجی‌پور فرمانده تیپ یکم عمار از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله بودم، البته که این کتاب را گلعلی بابایی می‌نویسد، وبنده به عنوان محقق، مصاحبه‌گر و فیش‌نویس این کار همراه آقای بابایی هستم.

محمدولی گفت: کار جدیدی که قرار است بنویسم، زندگی‌نامه شهید محمود پیر بداغی است، جانشین گردان مالک اشتر لشکر ۲۷ است که امیدوارم این کتاب تا اواسط سال جاری به چاپ برسد.


او درباره چگونگی دسترسی به منابع برای نوشتن این کتاب گفت: این کتاب بیشتر از دو سال و شاید بیشت، قرار است نوشته شود. قبل از آرمان عزیز، همه مصاحبه‌ها را نیز انجام داده ام و بالغ بر صد ساعت مصاحبه است، اسناد دیداری، شنیداری و مکتوبی که از شهید بوده جمع آوری کرده‌ام ولی برای نوشتن کتاب وقفه افتاد.


وی افزود: برای نوشتن از هر شهیدی معمولاً بر سر مزارشهید می‌روم و ارتباط می‌گیرم و اجازه می‌گیرم اما محمود پیر بداغی را تا به حال فرصت نشده بروم، ببینم گیر کار نوشتن کجاست و سعی می‌کنم تا اواسط امسال کتاب را به اتمام برسانم.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها