دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کتاب‌های «متداکتینگ برای نویسندگان» و «گنداب» منتشر شد

از جمله تازه نشرهای انتشارات افراز کتاب «متداکتینگ برای نویسندگان» نوشتهٔ لیزا هال ویلسونو ترجمهٔ پوپک رحیمی و نمایشنامهٔ «گنداب» نوشتهٔ نیما طیبی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا از جمله تازه نشرهای انتشارات افراز کتاب «متداکتینگ برای نویسندگان» نوشتهٔ لیزا هال ویلسونو ترجمهٔ پوپک رحیمی و نمایشنامهٔ «گنداب» نوشتهٔ نیما طیبی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران است.

کتاب «متداکتینگ برای نویسندگان» برای تقویت تکنیک‌های نویسندگی ویژه اهالی قلم و دوستداران نویسندگی و هنر به نگارش درآمده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «ما می‌خواهیم تکنیکی در اختیار نویسندگان قرار دهیم که خوانندگان احساس کنند آنچه می‌خوانند، درست در همان لحظه در حال رخ‌دادن است. این امر درست مانند این است که کاراکتر، یک هدست واقعیت مجازی به خوانندگان خود می‌دهد تا آن‌ها بتوانند در زمان واقعی داستان و موقعیت را به همراهش تجربه کند.»

همچنین آیین رونمایی کتاب «متداکتینگ برای نویسندگان» در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی شبستان، راهرو ۵، غرفه ۱۰۶ نمایشگاه کتاب برگزار شد. این آیین با حضور پوپک رحیمی به‌عنوان مترجم کتاب «متداکتینگ برای نویسندگان» و جمعی از علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

نمایشنامهٔ «گنداب» در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان برندهٔ بهترین نمایشنامه از جایزهٔ نمایشنامه‌نویسی امضا شد و به‌عنوان یکی از تازه نشرهای انتشارات افراز محسوب می‌شود.

این نمایشنامه به معضلات آسیب‌های روان‌شناختی در دورهٔ کودکی و تعصبات آسیب‌زنندهٔ قشری از جامعه می‌پردازد.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را از اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها