یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی- دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

حسین علیزاده در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، از برگزاری اختتامیه پنجمین دوره این جشنواره در ارومیه خبر داد و گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره در ۱۰ محور با عناوین شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزندآوری، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگ، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت و توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده شده که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌غربی منتشر شده بودند.

وی افزود: همچنین رویداد رسانه‌ای امید که در سال ۱۴۰۲ برگزار شده بود، مرحله داوری خود را طی کرده و از ۳ تیم به‌عنوان تیم‌های برتر تجلیل خواهد شد و یک تیم نیز شایسته تقدیر شناخته شده و مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید نیز همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر در محل کانون جوانان بسیج استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها