شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
مطاف عشق با ۴۰ اثر در نمایشگاه کتاب/ آسیب آرمان‌گرایی به ادبیات پایداری

مدیر موسسه مطاف عشق از حضور این مجموعه در نمایشگاه کتاب با ۴۰ عنوان کتاب و ۱۲ اثر جدید خبر داد.

حجت الاسلام فهیم تواضع مدیر موسسه مطاف عشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در خصوص حضور این مجموعه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران گفت: موسسه مطاف عشق از ۱۴ سال پیش رویکردی نسبت به چاپ و نشر آثار و سبک و سیره شهدا از جمله نشر کتاب داشته است.


وی با بیان اینکه موسسه مطاف عشق بیش از پیش به نشر توجه می‌کند، افزود: خیلی از نشرها به سمت آثار آرمانی حرکت کردند که کتاب باید تعداد صفحات و ویژگی‌های خاصی داشته باشد که این باعث می‌شود برخی آثار مورد توجه قرار نگیرد.


مدیر موسسه مطاف عشق با اشاره به رویکرد این موسسه در انتشار آثار کوتاه ادامه داد: موسسه مطاف عشق در رویکرد خود حتی به دل‌نوشته‌ها در خصوص شهدا توجه ویژه دارد و متعقد است هر آنچه خصوصیات اولیه نشر را دارا است به مرحله انتشار برساند.


تواضع با اشاره به انتشار ۷۰ عنوان کتاب توسط موسسه مطاف عشق افزود: موسسه مطاف عشق امسال با ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه سی‌وپنجم حاضر شده است که ۱۲ عنوان از جمله کتاب‌های جدید موسسه هستند.


وی خاطرنشان کرد: کتاب «من سارا نیستم» روایت زندگی همسر شهید سعید سامانلو اثر سمیه عالمی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ رونمایی شد و به نظر می‌رسد سال جاری نقطه عطفی در روند نشر موسسه مطاف عشق باشد.


مدیر موسسه مطاف عشق اضافه کرد: از کتاب‌های حاضر در نمایشگاه در خصوص شهید مدافع حرم ابدالصالح، شهید مدافع حرم سامانلو و شهید روحانی مدافع حرم بیاضی‌زاده است.


گفتنی‌است سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم، بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها