یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
روایت فتح با ۱۴ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

انتشارات روایت فتح درسی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، ۱۴ عنوان کتاب چاپ اول دارد.

مهدی محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بیان کرد: انتشارات روایت فتح در طی بیست‌وپنج سال فعالیت بی‌وقفه بیش از سیصد عنوان کتاب تولید کرده که از این تعداد با چیزی حدود دویست و پنجاه عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

انتشارات روایت فتح در این نمایشگاه ۱۴ عنوان کتاب چاپ اول دارد که عبارتند از: «اسیر آلواتان»، «راه سَفید»، «سوقی»، «پس از دیوار»، «راز بی‌بی جان»، «سیاح»، «کتاب‌ها شیمیایی نمی‌شوند»، «عشق چرا ندارد»، «مجنون من لیلی است» و «جنگ بدون صلح».

محمدخانی افزود: ۵ عنوان از این کتاب‌ها به صورت ویژه برای حضور در همین نمایشگاه به چاپ رسیده‌اند: «نی بی صدا»، «الشام- کجایی؟» و …. همچنین روایت فتح با ۴۰ عنوان کتاب تجدید چاپی که با تقاضای بالای خوانندگان به این نمایشگاه می‌آید.

مدیر انتشارات روایت فتح در ادامه گفت: این انتشارات برنامه‌های متعدد برای نمایشگاه در نظر گرفته است؛ ۱۰ برنامه جشن امضا برای ده کتاب، ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی برای کتاب‌های صوتی مجموعه زندگی، افتتاحیه دوره دوم آموزشی دامون به همراه کارگاه آشنایی با جغرافیای مدافعان حرم و ویژه برنامه کتب شهدای فاطمیون در سالروز تأسیس لشکر فاطمیون در ۲۳ اردیبهشت از جمله برنامه‌های این نشر است.

همچنین این نشر در نظر دارد تا هر روز از این نمایشگاه را در غرفه خود به یکی از شهدای عزیزمان هدیه کرده و برای آن نیز برنامه ویژه در نظر گرفته است.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط