یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
۱۶۰ کتاب ادبی در غرفه شالگردن عرضه می‌شود

انتشارات شالگردن در سومین سال تولد خود با بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در زمینه‌ ادبیات به سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات شالگردن در سومین سال تولد خود با بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در زمینه ادبیات به سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید. انتشارات شالگردن با ۱۰۴ عنوان شعر تألیف و ترجمه، ۲۵ عنوان داستان تألیف و ترجمه، سه نمایشنامه تألیف، سه روانشناسی ترجمه و ۳۱ عنوان رمان تألیف و ترجمه در این دوره از نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

همچنین انتشارات شالگردن ۲۰ عنوان تجدید چاپ هم دارد. از جمله این رمان‌های بازنشر شده می‌توان به «خانه میان کاج‌ها» اثر آنا ریس اشاره کرد. این رمان با خاطرات مبهم زنی به نام مایا، که مدت‌ها پیش شاهد مرگ ناگهانی و مرموز دوستش، اوبری بوده شروع می‌شود. او از آن زمان زندگی خود را در تلاش برای فراموش کردن این فاجعه سپری کرده اما ناگهان پس از هفت سال با دیدن یک ویدئو در فضای مجازی که مرگ دختری را به تصویر می‌کشد تصمیم می‌گیرد تا به دنبال کشف حقیقت مرگ اوبری رفته و پاسخ سوال‌های ذهنی‌اش را پیدا کند.

رمان «مخالفان شایسته» اثر دنیل استیل نیز از رمان‌های پرفروش این نشر است که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد. این رمان داستان اسپنسر بروک را روایت می کند. او از چیزی نمی ترسد و دائم در تلاش است علاوه بر یک مادر خوب زنی مستقل و قوی باشد که بسیار موفق است. او از زمان کودکی همیشه می دانست که قرار است روزی مدیر عامل کسب و کار پدربزرگش شود معتبرترین و مجلل ترین فروشگاه در شهر نیویورک این فروشگاه در مرکز تمام خاطرات خوش اسپنسر قرار داشت اما این وظیفه با توجه به مشکلات شخصی بسیار زیادی که او در زندگی با آنها دست و پنجه نرم می‌کرد، به هیچ عنوان برایش سفر آسانی نبود. اسپنسر به عنوان یک زن مصمم و پرتلاش با همه چالش‌های زندگی به تنهایی روبه‌رو می‌شود.

رمان‌های «برای آن‌هایی که گم شده‌اند» اثر جولیا برایان توماس و «غروب ماه کارولینا» اثر مت گلدمن، از رمان‌های ترجمه‌ای و پرفروش این انتشارات هستند و از جمله آثار تالیفی می‌توان به مجموعه داستان «روایت‌های بی‌راوی» اثر رضا کاظمی، مجموعه داستان «دم‌ها» اثر سینا به‌منش، مجموعه داستان «سیاره شصت و سه»،و «چهاردرجه به سمت بیست‌وچهار شمالی» اثر مجید حاتمی اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها