شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
«تربیت بدون فریاد»؛ پیشنهاد کتابدار هرمزگانی برای خرید از نمایشگاه

بندرعباس - کتابدار کتابخانه روستای دوستدار کتاب گِزیر در هرمزگان گفت: «تربیت بدون فریاد» بین همه کتاب‌های خاص، خاص‌تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مطالعه در روستاهای دوستدار کتاب، شکل متفاوت‌تری دارد. نوع کتاب‌هایی که می‌خوانند نیز انگار رنگ و بوی خاصی دارد. برای دریافت پیشنهاد کتاب برای مخاطبان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مریم آرمون کتابدار نمونه کتابخانه مشارکتی روستای دوستدار کتاب گِزیر از توابع شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان پیشنهاد کتاب خوب گرفتیم.

این کنشگر حوزه کودک در حال مطالعه «مغز آفتابی، مغز بارانی» اثر الین فاکس بود و گفت: اولین کتابی که پیشنهاد می‌دهم این کتاب خوب از انتشارات بهار سبز است. مغز بارانی توصیه‌های اجباری علم جدید در مورد خوش بینی و بدبینی برای خوشبینان و بدبینان با ترجمه لیلا و فریبا بهنیا است.

مریم آرمون، کتاب «قصه‌های سینه به سینه هرمزگان» به قلم مریم بهمنی چاهستانی از انتشارات کتاب آشنا که نویسنده در آن، جایگاه قصه‌های عامیانه را برای نسل حاضر که این میراث ماندگار را تا حدودی به دست فراموشی سپرده اند، یاد آوری می‌کند و «صبح جادویی» نوشته هال الرود را به عنوان دیگر کتاب‌های بسیار خواندنی معرفی کرد و اضافه کرد: هال الرود، به شما نشان خواهد داد که همه افراد توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را دارند و می‌توانند زندگی رویایی خود را خلق کنند.

این نویسنده هرمزگانی ادامه داد: «چگونه کتاب بخوانیم» از آثار مارتیمر جی آدلرو و چارلز لینکلن ون دورن با ترجمه محمّد صرّاف تهران، انتشارات به نشر و رمان تاریخی فرانسوی «بینوایان» از ویکتور هوگو دیگر کتاب‌های مورد علاقه من هستند.

آرمون در پایان گفت: «تربیت بدون فریاد» بین همه کتاب‌های خاص برای من کتاب خاصی تری است. نویسنده این اثر هال ادوارد رانکل است و انتشارات صابرین آن را چاپ کرده است. این کتاب آموزشی برای تربیت فرزند معجزه می‌کند. حتی «زندگی مشترک بدون فریاد» هم توسط همین نویسنده منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها