یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه رسانه‌های ایران

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف معرفی خدمات نهاد و پایگاه اطلاع‌رسانی خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف معرفی خدمات نهاد و پایگاه اطلاع‌رسانی خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور دارد. پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده، و منعکس‌کننده اخبار تولیدی استان‌ها و برنامه‌های بیش از ۳۷۰۰ کتابخانه عمومی در سراسر کشور است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران و غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پس از ۶ سال وقفه با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» و شعار «نجستم همیشه جز از راستی»، برپا می‌شود. نمایشگاه ۱۴۰۲ نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان‌رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش بر آن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها