سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
ترجمه کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» به بازار عرضه شد

«استراتژی رسانه اجتماعی» از تولیدات جدید انتشارات مؤسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته‌ «فیلیپ.جی.کلمپیت» است که توسط سه نفر از متخصصین حوزه ارتباطات محسن قدمی، مریم فهیما و علیرضا مختاری ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب حاضر با نگارشی سـاده و روان به همراه مثال‌های متنوع، چارچوبی روشمند بـرای رقابت در دنیای رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. مطالعه این کتاب برای همه کسانی که به نوعی از بستر رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود.
 
افرادی که رسانه‌های اجتماعی را بستری برای تولید و انتشار محتوا قرار داده‌انـد و تمایل به تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان دارند می‌توانند از مطالب این کتاب برای مدیریت بهینه و هدفمند محتوا استفاده کنند. این کتاب، همچنین راهگشای برنامه‌ریزی و عملیات در فضای رسانه‌های اجتماعی است که امـروزه تمام مدیران و کارشناسان کسب و کارها و خدمات در بخش‌های دولتی و خصوصی به آن نیاز دارند.
 
مؤلف کتاب در فصل اول اینطور آورده است که مخاطبین «استراتژی رسانه اجتماعی» شامل طیف رهبران و مدیران ارشد، دانشگران تحقیق و توسعه، بازاریاب‌ها، کارشناسان روابط عمومی، متخصصان ارتباطات درون‌سازمانی، کارشناسان مدیریت سرمایه‌های انسانی، روزنامه‌نگاران، صاحبان مشاغل کوچک، چهره‌های معروف هنری، سیاستمداران و اندیشمندان می‌شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها