با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک با گروههای «خلاق ملک» و «روایتپردازی شهرزاد»
نشست تخصصی «آشنایی با برندسازی و اهمیت آن در حوزه صنایع دستی» برگزار میشود
نشست تخصصی «آشنایی با برندسازی و اهمیت آن در حوزه صنایع دستی» با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک با گروههای «خلاق ملک» و «روایتپردازی شهرزاد» برگزار میشود.
همزمان با این نشست تخصصی، تور رایگان بازدید از تالارهای موزهای و نمایشگاههای بزرگترین موقوفه فرهنگی ایران برای مهمانان نشست از ساعت 12 اجرا خواهد شد. شرکتکنندگان نشست تخصصی «آشنایی با برندسازی و اهمیت آن در حوزه صنایع دستی» افزون بر شرکت در نشست و سخنرانی استادان حوزههای برندسازی و روایتگری کسب و کار و کنشگران موفق در حوزه صنایع دستی، از دیگر برنامههای این رویداد همچون ارایه پرسشها و دریافت مشاورههای تخصصی برای بهبود شرایط کسب و کار بهرهمند خواهند شد.
برند، پدیدهای فراتر از تنها یک نام تجاری یا لوگوی گرافیکی به شمار میآید. برندسازی (Branding) یک دوره از فرآیند اصلی کسب و کار و برنامهای بلندمدت برای عرضه یک محصول یا خدمت است. برندسازی بیشتر پیش از شروع یک فعالیت جدی اقتصادی یا اجتماعی آغاز میشود. برند و آنچه ساخته میشود اما تا واپسین روز پابرجایی آن کسب و کار پیوستگی مییابد. این فرآیند با وجود هزینههای آغازین، در بلندمدت میتواند هزینههای بازاریابی و فروش را کاهش داده، بر وفاداری مشتریان بیفزاید.
نظر شما