کمیسیون معاملات سیودومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران فراخوان شیوه انجام تبلیغات داخل بخشهای نمایشگاه کتاب تهران را منتشر کرد.
در متن این فراخوان آمده است:
«بدینوسیله از کلیه انجمنهای فرهنگی، شرکتهای تعاونی (مرتبط با کتاب)، همچنین کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی و شرکتهایی که اجازه کار تبلیغاتی دارند، دعوت میشود که پیشنهاد خود را در خصوص تبلیغات بخشهای عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، بینالملل (عربی و لاتین) و الکترونیک با در نظر گرفتن شرایط ذیل تا تاریخ ۹۸/۰۱/۲۲ به دبیرخانه کمیسیون معاملات سیودومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران به آدرس: تهران خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک 1080 موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران تحویل نمایند.
بدیهی است به تقاضاهایی که پس از این تاریخ ارسال گردد، رسیدگی نخواهد شد.
شرایط:
1ـ مجری مؤظف به رعایت شنونات اسلامی در تبلیغات است.
2ـ متقاضیان میبایست 20 درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را بهصورت ضمانت نامه بانکی و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند.
3ـ سپرده نفر اول، دوم و سوم تا پایان مشخص شدن نتیجه مزایده نزد کمیسیون معاملات خواهد ماند.
تبصره: در صورتی که مجری بخش دارای شرایط مساوی با متقاضیان دیگر همان بخش باشد اولویت با مجری بخش است.
4ـ تبلیغات نافی نشر مکتوب و کتابخوانی مجاز نیست.
5ـ تبلیغات، صرفاً جهت کتاب، نشر مکتوب، کتابخوانی و نشر بوده و در هر بخش فقط موضوع همان بخش قابلیت تبلیغ دارد.
6ـ حریم بالای غرفهها، ستونها، دیواره غرفهها، کتابهای ناشرین، قابل واگذاری برای تبلیغات نیست.
7ـ سقف تبلیغات برای یک ناشر اعم از ترویجی و تبلیغی حداکثر تا 20 درصد موقعیت تبلیغات بخش میباشد.
8ـ نظارت بر انجام کار بر عهده کارگروه نظارت اجرایی و مالی است.
9ـ نرخنامه تبلیغات قبل از اجرا میبایست توسط کارگروه تبلیغات و بازرگانی تائید گردد.
10ـ مجری مؤظف است اقلام مختلف تبلیغاتی را پس از تائید کارگروه تبلیغات و بازرگانی نمایشگاه انتشار دهد.
11ـ برنده مزایده میبایست کل مبلغ مزایده را حداکثر ظرف 3 روز پس از اعلام نتیجه در وجه مؤسسه واریز نماید.
12ـ کمیسیون معاملات در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
سیودومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشتماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
نظر شما