سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
بررسی راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران در نمایشگاه چاپ

کارگاه راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران با استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروش همزمان با دومین روز بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی جمعه 23 آذر برگزار می‌شود.

آرش نیکدست؛ مدرس این کارگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی همه مجموعه‌ها در صنایع متفاوت دچار بحران هستند، ما در این کارگاه صنعت چاپ این شزایط را بررسی می‌کنیم و ببینیم مجتمع‌ها و شرکت‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند با چه مشکلات اقتصادی و تامین مواد اولیه روبرو هستند.
 
وی افزود: در این کارگاه به مخاطبان آموزش می‌دهیم که با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی و فروش چگونه می‌توانند مشکلات خود را در عرصه‌های مختلف بازار به خصوص در حوزه چاپ کنترل کنند.
 
نیکدست با بیان اینکه بقا در هر حرفه‌ای یک ضرورت است، گفت: نمی‌توان گفت که با این اقدامات به صورت کامل از بحران جدا می‌شویم، زیرا دچار بحران شده‌ایم اما اینکه بتوانیم در این موقعیت دوام بیاوریم و بقای خود را حفظ کنیم خیلی اهمیت دارد.
 
وی با اشاره به دیگر مباحث این کارگاه، توضیح داد: در این بحث روش‌های قیمت‌گذاری،  تکنیک‌های قیمت‌گذاری و روش‌مذاکره با مشتری بیان می‌شود تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم و بعد از این شرایط بقای خود را حفظ کنیم.
 
کارگاه راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران با استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروش جمعه 23 آذر از ساعت 15:30 تا 17:30  برگزار می‌شود.
 
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 22 تا 25 آذر با رویکرد حمایت از کالای داخلی در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها