اولین ویرایش (نسخه چاپی) کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» اثر پژوهشی و علمی «پروفسورگینورلی گرینوود» است که از سوی انتشارات تمدن علمی منتشرشده است.
راهبرد(استراتژی)بازاریابی، ابزارها و رسانهها، قدرت مجلات، نقش روابط عمومی، افرادمشهور، محیط فروشگاه خرده فروشی مد، ارتباطات بازاریابی تجاری، ارتباطات بینالمللی بازاریابی مد، چارچوب و قوانین، ارزیابی اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مد، تغییرات آتی در ارتباطات بازاریابی مد، عنوان فصلهای این کتاب است.
مولف در بخشی از مقدمه کتابش نوشته است:
بهرغم وجود فناوریهای جدید، هیچ رسانهای نمیتواند به اندازه مجلات، تجمل و ظرافت آگهیهای چاپی را به نمایش بگذارد. در فصل اول این کتاب؛ ابزارها و کانالهای رسانهای موجود، بر اساس مزایا و معایبشان مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
در بخشی از این کتاب نیز آمده است: ترجمه این کتاب برای علاقمندان به حوزه «ارتباطات بازاریابی مد» به زبان فارسی تهیه شده است تا کمبودهای موجود در بازار کتاب های تخصصی دراین زمینه را تاحدودی رفع کند. این کتاب هم اکنون در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاهها در رشته های تخصصی در حال تدریس است. مترجمان مطالعه این کتاب را به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری (رشته های مدیریت بازارگانی، مدیریت اجرایی، ام بی ای و دیگر رشتهها ) و تمام علاقمندان بازاریابی و فعالان صنعت نیز توصیه میکنند.
کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصدتومان از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشر شده است.
نظر شما