معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر اهمیت مطالعه کتابهای تالیفی و ترجمه انتشارات این مجموعه از عرضه کتابهای پژوهشکده دیجیتالی خبر داد.
وی با اشاره به درخواستهای موجود برای کتاب «نگارش رسانهای» بیان کرد: این کتاب نوشته مهدخت بروجردی علوی است و انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی آن را چاپ و منتشر کرده است، اما در حال حاضر نسخهای از آن برای ارائه به مخاطبان وجود ندارد. کتاب «نگارش رسانهای» نخستین کتاب پژوهشکده است که به شکل دیجیتالی در اختیار علاقهمندان قرار میگیرد.
این کتاب در هشت فصل تنظیم شده که شامل عناوینی چون اصول مهم و قاعدههای دستوری برای درستنویسی، چگونگی قطع و وصل کلمهها، شیوه نگارش کلمههای عربی در فارسی، درست و نادرست، نشانهگذاری و عددنویسی در مطبوعات، روش نوشتن کتابشناسی، ضرورت ویراستاری و چند نکته ویرایشی و تمرینها است.
نظر شما