دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
سلطانی‌فر:‌ آثار دکتر فرهنگی در حوزه مدیریت رسانه فتح بابی در این رشته بود

محمد سلطانی‌فر،‌ مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها گفت: پیش از این هیچ کتابی در حوزه مدیریت رسانه نداشتیم و این رشته را کسی در ایران نمی‌شناخت اما دکتر فرهنگی با ترجمه‌ها و کتاب‌های جدید خود، توانست راه‌های جدیدی در این حوزه باز کند.

محمد سلطانی‌فر، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در حاشیه مراسم نامگذاری خیابان دکتر علی‌اکبر فرهنگی درباره این شخصیت علمی عنوان کرد: شاید نزدیکترین فرد به دکتر فرهنگی من بوده و هستم و در واقع می‌توان گفت از ابتدا عملاً فرزند خوانده ایشان بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

این استاد علوم ارتباطات اجتماعی ادامه داد: این موضوع باعث شد رابطه دوستی و کاری من با ایشان عمیق‌تر باشد و از مرز رابطه استاد و شاگردی بیرون برود و به فضای پدر و پسری و همکاری و دوستی برسد.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران با بیان اینکه دکتر فرهنگی را در ابعاد مختلف می‌شناسم، افزود: اینکه امروز خیابانی به نام ایشان مزین شده، کار بسیار قشنگی است. ما تاکنون رسم داشتیم از خون شهدا با این اقدام پاسداری کنیم، اما این کار امروز نشان داد که می‌توان ارزش قلم را کمتر از خون شهدا ندانست و امروز ارزش قلم را در کنار خون شهدا قلمداد کردیم.

سلطانی‌فر درباره تاثیر آثار ترجمه و تالیف شده دکتر فرهنگی در حوزه مدیریت رسانه نیز اظهار کرد: پیش از این هیچ کتابی در حوزه مدیریت رسانه نداشتیم و این رشته را کسی در ایران نمی‌شناخت اما دکتر فرهنگی با ترجمه‌ها و کتاب‌های جدید خود، راه‌هایی را در این حوزه باز کردند و توانستند نقش بسیار پررنگی در این حوزه داشته باشند، باب کردن و پر رنگ کردن این رشته مدیون فعالیت‌های ایشان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها