به گزارش خبرنگار حوزه رسانه و هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این کتاب نتيجه سالها تجربه و اشتياق نویسنده به حرفه روابط عمومی به شمار می آید که در قالب موضوعات مختلف در صفحات اين كتاب گنجانده شده است.
مطالب و موضوعات فصول کتاب به گونه ای است که به مخاطبان توانايي تغيير و در نهايت مشاركت در رسانه جديد را ارایه داده و روشهاي ارتباطات امروز را می آموزد؛ روشهايي كه به فعالان روابط عمومی كمك ميكند وارد گفتوگوهاي معنادار شوند و روابط قويتر، شخصي و حرفهاي با مشتريان، تأثيرگذاران، متخصصان و رسانههاي سنتي و جدید برقرار كنند.
اين كتاب در چهار بخش و 15 فصل تدوين شده و از جمله مباحثی که در این کتاب آمده است می توان به از پيآر تا پيآر 2 تا روابطعمومي، درآمدي بر روابط عمومي 2، گذار به روابط عمومي 2، بهترين و به ياد ماندنيترين منابع ارتباطي، خبرنامه الكترونيكي، بازاريابي ويروسي، اطلاعيه خبري از طريق پست الكترونيكي و ... اشاره کرد.
«ديردر» نویسنده کتاب پیش از این نیز درباره موضوعاتي چون روابطعمومي، بازاريابي ديجيتال و ترويج علامت تجاري در انجمن روابطعمومي آمريكا، انجمن ملي راديو و تلويزيون، مؤسسه تحقيقات راهبردي، سازمان مديران زن و كالجها و دانشگاههاي متعددي سخنراني كرده است. او عضو انجمن روابطعمومي آمريكا است و عضو هيات مديره شعبه نيوجرسي انجمن و باشگاه تبليغات نيوجرسي بوده است.
مطالب کتاب «روابطعمومي دو» این نویسنده به گونه ای است که رسانه سنتي را وادار به تكامل كرده و طيف كاملاً جديدي از تأثيرگذاران را با سازوكاري متفاوت براي جمعآوري و به اشتراك گذاري اطلاعات پديد آورده و روش معمول و روزانه جستجو براي اخبار را تغيير داده است.
در این اثر، فلسفه و روشي براي بهبود كيفيت كار، تغيير بازي و مشاركت دادن مردم به گونهاي آگاهانهتر و تيزهوشانهتر بررسی شده است، در کتاب می خوانیم که اين پديده در باره ابزار جديد وب نيست بلکه آنها فقط ابزاري براي تسهيل گفتوگو هستند.
کتاب «روابط عمومي دو» در 308 صفحه، قطع وزيري و قيمت 18هزار تومان توسط موسسه انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.
ديردر كي. بركنريج مدير ارتباطات پي.اف.اس. ماركت وايز، يك كارگزاري ارتباطات بازاريابي در نيوجرسي است. او كه يكي از فعالان حوزه روابط عمومی روابطعمومي است، نويسنده كتاب همچنين استاد دانشگاه فرلي ديكينسون در مديسونِ نيوجرسي است، پیش از این دو كتاب «ابزار جديد روابطعمومي» و «ترويج علامت تجاري در سايبر: توسعه علامت تجاري در اقتصاد ديجيتال» از وی منتشر شده است.-
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
نظر شما