دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
رونمایی از «كلوب مشتريان» در «کافه کتاب»

مراسم رونمايي «كلوب مشتريان» از سوی انتشارات نظري با همكاري «كافه كتاب» برگزار می‌شود. این کتاب روش‌های راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات نظري نشست رونمايي كتاب «كلوب مشتريان» را سه‌شنبه (29 بهمن‌ماه) برگزار می‌کند. اين اثر تاليفي از محمد ناگهي است که از سوي انتشارات نظري به چاپ رسیده است. 

این کتاب در حيطه موضوع‌های مربوط به مديريت و بازاريابي قرار مي‌گيرد و به نقش کلوب مشتریان (باشگاه مشتریان) و وفاداری مشتری در بازاریابی، تبلیغات و فروش و چگونگی استفاده از این پایگاه به منظور ارتقای روابط با مشتریان در سازمان‌ها مي‌پردازد و روش‌های راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را مورد بررسی قرار داده است. 

یکی از اهداف اساسی باشگاه مشتریان، فعال‌کردن مشتریان و ایجاد حس وفاداری در مشتریان کنونی است، ایجاد وفاداری‌ که به وسیله فراهم‌کردن ارزش‌هایی فراتر از ارزش‌های ذاتی کالا یا خدمات توسط شرکت پی گرفته می‌شود. باشگاه مشتریان بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه‌ای شکل گرفته و به همین دليل تمرکز اصلی آن بر جذب مشتریان جدید نیست بلکه بیشتر بر گسترش روابط با مشتریان فعلی (با سطوح متفاوت از فعالیت) و تبدیل و حفظ آن‌ها به مشتریان سودآور تمرکز دارد.

انتشارات نظري به منظور تشويق نويسندگان و رواج و انس بيشتر كتاب و كتابخواني، با هماهنگي يكي از مديران رستوران‌هاي تهران كه خود نيز صاحب چندين جلد كتاب است و تغيير نام آن رستوران به «كافه كتاب» تصميم دارد از اين طريق سطح زمان كتابخواني بخشي از عموم مردم را افزايش دهد، به طوري‌كه هر مشتري و مراجعه‌كننده با هر ذائقه فكري و سني، به جاي ‌آن‌كه زماني را براي سفارش و سرو غذا از دست دهد، بتواند از مطالعه بهره ببرد. 

بنابراين، هرماه دو جلسه از يك اثر جديد در كافه كتاب رونمايي، بررسي و نقد مي‌شود و در اين رابطه از نويسندگان و اهل قلم نيز دعوت به عمل مي‌آورد.
 
نشست رونمايي کتاب «كلوب مشتريان» از ساعت 17 تا 19 سه‌شنبه (29 بهمن‌ماه) در كافه كتاب واقع در خيابان سهروردي شمالي، پايين‌تر از خيابان شهيد بهشتي، كوچه زماني، شماره 2، طبقه اول برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها