به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب حاوی پنج فصل و 40 گفتار است. این پنج فصل با عناوین «بینشهای فردی و ارتقای مهارتهای شخصی»، «بالندگی ذهنی و ارتقای مهارتهای شخصی»، «تکنیکهای پایهای و ارتقای مهارتهای شخصی»، «برندسازی و ارتقای مهارتهای شخصی» و «کارآفرینی و ارتقای مهارتهای شخصی» مشخص شدهاند که هر فصل، خود شامل گفتارهای مختلفی است.
نویسنده در پیشگفتار کتابش درباره این مجموعه کتابها مینویسد: «انتشار این مجموعه کتابهای «چهل گفتار» با هدف رونق بخشین به کسب و کارها در «عصر دیجیتالیسم» است. نتیجه عصر دیجیتالیسم همراه با ویروس تنبلی فکری و روزمرگی سبب شده هم مدیران و هم اصحاب دانشگاهی، این روزها انتظار داشته باشند که با طرح پرسشی درباره کسب و کارها، ساختار بازاریابی و فروش، توسعه و گسترش محصول و سوالاتی از این دست به سرعت به پاسخی معجزهآسا دست یابند که حلال تمامی مشکلات آنها و سازمانشان باشد. انتظار مدیران و اصحاب دانشگاهی در این عصر دیجیتالیسم از مشاور و محقق بازاریابی آن است که در کسری از ثانیه پاسخی تقدیم کند که تضمینکننده درآمد و سودی سرشار باشد.»
در بخشی از این کتاب آمده است: «بازاریابی برای خود(self-marketing) از جمله قابلیتهای مهم در تاثیرگذاری و خودارتقایی است. بازاریابی فردی در گذشته چندان معنادار نبود، اما ورود به عصر تخصصگرایی موجب شد تا بازاریابی برای خود، وجههای قابل توجه پیدا کند. لازم است تا در این مسیر خلاقیتهای شایستگیهای ذاتی خود را باور و ایدههای خود را عملیاتی کنید. روی برند شخصیتان از جوانب مختلف کار کنید و به انسانی شایسته تبدیل شوید تا مورد توجه قرار گیرید.»
«چهل گفتار» مجموعه جدید کتابهای پرویز درگی است که تاکنون پنج عنوان آن تدوین شده که برخی چاپ شده و یا در حال چاپ است. این پنج عنوان شامل کتابهای «چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی»،«چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسبوکار»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشترینوازی» است.
کتاب «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب وکار» از پرویز درگی با شمارگان هزار و 100 نسخه، به بهای 12هزار تومان در 308 صفحه از سوی انتشارات بازاریابی روانه بازار نشر شده است.
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
نظر شما