دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
«اخلاق در اداره» الگوهای برخورد با ارباب رجوع را می‌کاود

«اخلاق در اداره» اثر آيت‌الله حسين مظاهری به کوشش محمدجواد خالقی به چاپ چهاردهم رسید. این اثر وظایف کارمندان را در برخورد با ارباب رجوع بیان و چگونگی پاسداشت کرامت آنان را توضیح می‌دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، كتاب حاضر وظایف كارمندان را در برخورد با ارباب رجوع، تبیین و چگونگى پاسداشت كرامت آنان را گوشزد مى‏کند. 

«اخلاق در اداره» متشکل از مجموعه بحث‌های اخلاقی است که آیت‌‌الله مظاهری در جمع کارکنان اداره‌ها مطرح کرده‌اند.
 
ارزش خدمت خالصانه، نتایج اخلاص، پرهیز از منت‌گذاری، ویژگی‌های مدیران موفق، نتایج سعه صدر، مدیران و امتحان الهی، اهمیت خردورزی، احتیاط در مدیریت، اهمیت‌دادن به شخصیت انسان‌ها و برخوردها، نقش تهذیب در سامان‌دهی کارها، خدمت‌گزاری و آرامش، حسابرسی از منصب‌داران در قیامت و جبران کوتاهی، از مهم‌ترین عناوین کتاب حاضرند. 

چهاردهمین چاپ کتاب «اخلاق در اداره» را موسسه بوستان کتاب با شمارگان هزار نسخه در 156 صفحه رقعی با جلد شومیز، به بهای پنج هزار و 500 تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها