کتاب «دو فضایی شدن نشر، مبانی نشر الکترونیک» عنوان کتابی است که از سوی انتشارات علمی و فرهنگی به بازار کتاب عرضه شده است.-
کتاب با تعریف نشر الکترونیک، ویژگیها و انواع آن آغاز شده و در فصل دوم با بررسی دستاوردها و مشکلات وبسایتهای اسلامی فعال در نشر الکترونیک سه نمونه از این سایتها را با هم مقایسه و ارزیابی میکند.
فصل سوم با پیش درآمدی درباره سیستم ارتباطی به رقابتی پیشرو در روند گرافیکی شدن فرایند نشر و شتاب روزافزون آن اشاره میکند و در ادامه مبحث دیتاژورنالیسم را مورد بحث قرار میدهد.
مخازن سازمانی و نقش آن در فراگیری نشر الکترونیک در جهان اسلام موضوع فصل پایانی این کتاب است.
«مبانی نشر الکترونیک» به قلم محمد سمیعی، ریحانه هاشمیان، فاطمه فهیمنیا، سعیدرضا عاملی و یونس شکرخواه در 79 صفحه با شمارگان یکهزار نسخه و به بهای 6 هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.
نظر شما