چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
مبانی نشر الکترونیک تدوین شد

کتاب «دو فضایی شدن نشر، مبانی نشر الکترونیک» عنوان کتابی است که از سوی انتشارات علمی و فرهنگی به بازار کتاب عرضه شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «دو فضایی شدن، مبانی نشر الکترونیک» در چهار فصل به بررسی اساسی‌ترین موضوع‌های مطرح در فضای نشر الکترونیک می‌پردازد.

کتاب با تعریف نشر الکترونیک، ویژگی‌ها و انواع آن آغاز شده و در فصل دوم با بررسی دستاوردها و مشکلات وب‌سایت‌های اسلامی فعال در نشر الکترونیک سه نمونه از این سایت‌ها را با هم مقایسه و ارزیابی می‌کند.

فصل سوم با پیش درآمدی درباره سیستم ارتباطی به رقابتی پیش‌رو در روند گرافیکی شدن فرایند نشر و شتاب روزافزون آن اشاره می‌کند و در ادامه مبحث دیتاژورنالیسم را مورد بحث قرار می‌دهد.

مخازن سازمانی و نقش آن در فراگیری نشر الکترونیک در جهان اسلام موضوع فصل پایانی این کتاب است.

«مبانی نشر الکترونیک» به قلم محمد سمیعی، ریحانه هاشمیان، فاطمه فهیم‌نیا، سعیدرضا عاملی و یونس شکرخواه در 79 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه و به بهای 6 هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها