دانشگاه علومپزشکی دانشگاه تهران در راستای چاپ کتابهای درسی برای دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشجویان رشته پزشکی کتاب «كمك به كودك مبتلا به اختلال يادگيري غيركلامي يا سندرم آسپرگر» را منتشر کرده است._
بخش دوم کتاب دانشجویان را با بحث تاثیرات ناتوانی غیر کلامی و سندرم آسپرگر آشنا میکند تا دانشجویان درباره صحبت کردن با زبانی متفاوت و گمشدن در فضا آشنا شوند.
بخش سوم کتاب « كمك به كودك مبتلا به اختلال يادگيري غيركلامي يا سندرم آسپرگر» به بررسی موضوع مداخله و طراحی برنامه میپردازد. این بخش با پرسش اینکه حالا چه باید کرد یادگیری و یادگرفتن مداخلاتی برای تجارب یادگیری موفق و نیز حرکت اندامها و همچنین منابع و طراحی پرداخته است.
نویسندگان این کتاب معتقدند که با برنامهریزی درست و اصولی میتوان در کودکان دچار این اختلال، تغییرات آموزشی را با آموزش زبان کاربردی و کاردرمانی ایجادکرد.بخش چهارم نیز شامل پیوستهای کتاب است.
انتشارات دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران کتاب «كمك به كودك مبتلا به اختلال يادگيري غيركلامي يا سندرم آسپرگر» را در 190 صفحه منتشر کرده است.
نظر شما