یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی کسب و کار در یک کتاب بیان شد

کتاب «برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی کسب و کار» بیست و هفتمین کتاب از سری کتاب‌های راهنمای جیبی مدیران منتشر و به کتابفروشی‌ها راه یافت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب حاضر به قلم استفن جی.هینز  و با ترجمه هومن اهرامی توسط سازمان مدیریت صنعتی روانه بازار نشر شده است.

اهرامی ،در مقدمه این کتاب نوشته است:«دانش مدیریت باید به مدیران کمک کند تا بتوانند بهترین تصمیم را در کمترین زمان ممکن اتخاذ کنند و برای سازمان، خود، کارکنان و جامعه‌شان اثربخش و ارزش آفرین باشند.»
وی در ادامه نوشته است:«این مجموعه،حکم بخشی از الفبای دانش مدیریت و یک حرف از آن را دارد که در کنار یکدیگر آوایی را تشکیل می‌دهند و از ترکیب آنان مدیریت ساری می شود.»

کتاب«برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی کسب و کار» در 9 فصل تدوین شده است که در آن سه عنصر به ظاهر ساده، چهار مرحله مدیریت استراتژیک، آینده آرمانی، فاکتورهای کلیدی موفقیت و نیز ارزیابی تا استراتژیک مورد بررسی قرار گرفته است.

چگونگی آغاز اجرا و مدیریت استراتژیک و همچنین خلاصه و نیز پیشنهادهای تسهیل کننده، دیگر فصول این کتاب را تشکیل می دهند.

کتاب«برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی کسب و کار» در 210 صفحه، ازسوی نشر سازمان مدیریت صنعتی و با شمارگان دو هزار نسخه‌ و به بهای پنج‌هزار و 500 تومان روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها