پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
پرتال ایرانی: تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک 3

ايبنا - خواندن يك صفحه از‌‌ يك كتاب را مي‌توان چند گونه تعبيركرد؛ چيدن شاخه گلي از يك باغ، چشيدن جرعه‌اي از اكسير دانايي، لحظه‌اي همدلي با اهل دل، استشمام رايحه‌اي ناب، توصيه يك دوست براي دوستي با دوستي مهربان و...

کاربرد پادکست در روابط عمومی الکترونیک 

با توضیحاتی که ارائه شد نقش و کاربرد پادکست در روابط عمومی الکترونیک بیش از پیش آشکار می‌شود. تولید و انتشار پادکست در واقع یکی از مهم‌ترین مهارت‌های روابط عمومی الکترونیک به شمار می‌رود که در صورتی که آن را فرا بگیرید می‌توانید در پشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمانی موفق‌تر از گذشته باشید.
برخی از مهم‌ترین کارکردهای مذکور عبارتند از:
1ـ پادکست به دلیل ماهیت تعاملی و سفارشی شدن می‌تواند همچون وبلاگ و یا بخش‌های تعاملی وب‌سایت‌ها امکان برقراری ارتباط موثر بین سازمان شما و مخاطبان را برقرار سازد.
2ـ به دلیل متکی بودن پادکست بر تکنولوژی RSS این ابزار یکی از سریع‌ترین راه‌های انتشار محتوا در روابط عمومی الکترونیک است به این صورت که با مشترک شدن افراد علاقه‌مند در بخش پادکست وب سایت‌شما، به محض تولید یک پادکست جدید، به طور اتوماتیک آن فایل صوتی در اختیار ده‌ها و صدها مشترک علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

صفحه 59/ پرتال ایرانی: تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک 3/ دکتر حمید ضیایی‌پرور/ انتشارات سیمای شرق / چاپ اول/ سال 1392/ 176 صفحه/ 11000 تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها