به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارمین جلد از مجموعه راهنمای جیبی مدیران با عنوان «سخنرانی و ارائه عمومی» از سوی انتشارات سازمان مدیریت صنعتی منتشر شد.
استیو گلدیس، نویسنده اثر، در این کتاب در تلاش است نکات و تاکتیکهای بقا در زمینه سخنرانی عمومی را به مدیران بیاموزد و به آنها کمک کند تا بر نگرانیهای ناشی از سخنرانی فایق آیند.
در مقدمه کتاب به اولین قانون سخنرانی اینگونه اشاره شده است: اولین قانون «قبل از حرف زدن فکر کنید»، گزینه شما به عنوان یک سخنران را بررسی میکند؛ این که اصلا سخنرانی بکنید یا نه. با اینکه ماجرا خیلی ساده به نظر میرسد، اما نیازمند بررسی فاکتورهای مهمی چون اهداف شرکتتان، آرامش خودتان، زمان و تواناییتان همچنین گروه مخاطب میشود. تصمیم به سخنرانی، تصمیم مهمی است و باید هوشمندانه آن را اتخاذ کرد.
کتاب «سخنرانی و ارایه عمومی» در 120 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه به قیمت سه هزار تومان به چاپ رسیده است.
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
نظر شما