جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
«بازاریابی در اینترنت» در کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود

یاسر سبحانی‌فرد از انتشار کتابی با عنوان «بازاریابی در اینترنت» خبر داد که مباحث کاربردی و نظری مختلفی را درباره این موضوع به مخاطب ارایه می‌دهد._

یاسر سبحانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از انتشار کتابی با موضوع بازاریابی اینترنتی خبر داد و افزود: کتاب‌های متعددی با موضوع بازاریابی وجود دارند که از زوایای مختلف به این مبحث می‌پردازند اما کمتر کتابی منتشر شده که به طور خاص به تبلیغات در سایت‌ها و روش‌های مختلف کسب درآمد در اینترنت بپردازد.
 
به گفته استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه امام صادق(ع) این کتاب به مخاطبان در درک بهتر تجارت الکترونیک و مباحث مدیریت بازرگانی با تکیه بر روش‌های نوین آن کمک می‌کند و پیش‌شرط‌های لازم برای ورود به این عرصه را به آن‌ها می‌شناساند.
 
مولف کتاب «تحلیل عاملی، مدل‌سازی معادلات ساختاری و چندسطحی» با بیان این نکته که در کتاب جدیدش مسایل نظری و کاربردی در کنار هم مطرح شده‌اند افزود: برای مثال در این کتاب روش‌‌های ساخت سایت و وبلاگ نیز در کنار بیان مسایل مدیریتی به مخاطب آموزش داده می‌شود و به نظر می‌رسد به دلیل کمبود اثر مشابه، این کتاب بتواند برای علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی اینترنتی مفید باشد.
 
این عضو هیات علمی دانشگاه درباره ویژگی‌های دیگر این کتاب اظهار کرد: بیان مسایل متنوع سبب شده مخاطب بتواند مسایل مرتبط با این حوزه را در کتاب بیابد. در این کتاب کوشیدیم به مسایل ریزی بپردازیم که در آثار دیگر کمتر به آن‌ها توجه شده است، مثلا این که برای ثبت یک سایت اینترنتی به کجا باید مراجعه کرد و جذب تبلیغات چگونه ممکن است.
 
به گفته سبحانی‌فرد، این کتاب به احتمال زیاد تا پایان سال جاری(1391) منتشر خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها