دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
سامانه خدمات مجازی کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی شد

کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی با راه‌اندازی سامانه خدمات مرجع مجازی، امکان دسترسی به بخش‌های مختلف کتابخانه را در ساعات غیراداری و به صورت غیرحضوری برای دانشجویان و استادان فراهم کرده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران، خدمات مرجع مجازی کتابخانه مرکزی این دانشگاه با هدف تسریع در پاسخگویی به نیازهای کاربران و جلب رضایت آن‌ها، برقراری امکان پرسش و پاسخ، بهره‌گیری از نظرات متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی به صورت غیرحضوری، امکان پاسخگویی به کاربران در ساعات غیر اداری، امکان ذخیره‌سازی و آرشیو گفت‌وگوها و موضوعات مطرح‌شده میان کاربران و کارشناسان راه‌اندازی شده است.

سامانه نرم‌افزاری مورد استفاده در این مرجع مجازی امکان دسترسی به بخش‌های مختلف کتابخانه، از جمله مرجع مجازی، واحدهای سرویس دهی به مراجعان برای انواع خدمات کتابخانه و دریافت پاسخ و گفت‌وگو با کتابدار متخصص را فراهم می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، خدمات گفت‌و‌گوی آنلاین با کتابداران مرجع مجازی در روزهای اداری(شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه امکان‌پذیر است و امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز محدویت زمانی ندارد.

خدمات مرجع مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی از دی ماه 1391 در سایت کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی به نشانی http://lib.sbu.ac.ir و بخش گفت‌وگوی آنلاین راه‌اندازی شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها