مديرعامل موسسه فرهنگي و انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامي، اجراي طرح «شوق كتاب» را در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، فرصتي براي تقويت پيوند ميان مخاطبان و آثار مركز اسناد انقلاب اسلامي دانست. اين طرح هر روز به معرفي يك كتاب برتر اختصاص دارد._
وي هدف از اين كار را تقويت پيوند ميان مخاطبان و آثار مركز اسناد انقلاب اسلامي عنوان كرد و ادامه داد: با این کار در پي معرفي هر چه بهتر تاريخ انقلاب به مخاطبان هستيم.
رمضاني درباره طرح ارایه فرم نظرسنجي در غرفه مركز اسناد انقلاب اسلامي كه دو سال پياپي است به اجرا گذاشته ميشود گفت: در طرح نظر سنجي چند هدف را دنبال ميكنيم. هدف نخست تكميل باشگاه مخاطبان است. زيرا مخاطبان واقعي غرفه را ميشناسيم. به عنوان دومین هدف، تلاش كردهايم بر اساس اين نظرات، خواسته مخاطبان مانند تغيير فضاي غرفه و ديگر خدمات را اعمال كنيم .
وي ادامه داد: بر اساس نتايج اين نظرسنجيها تلاش كرديم زمان انتشار آثار را به روز مناسبت وقابع تاريخ يا افرادي كه با آن در ارتباط بودهاند نزديك كنيم و به عنوان نمونه كتابي درباره شهيد بهشتي را همزمان با سالروز شهادت وي منتشر كنيم.
رمضاني با اشاره به اينكه برخي از كتابهاي مركز اسناد از فردا (16 اردیبهشت) به غرفه این مرکز در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران ميرسند گفت: «تاكتيكهاي مبارزاتي امام خميني(ره)» يكي از كتابهاي خوب مركز اسناد است كه بر اساس پيش بينيهاي ما با استقبال خوبي به دليل محتوا روبه رو خواهد شد. اين اثر از يكشنبه (هفدهم اردیبهشت) به مخاطبان ارايه ميشود.
نظر شما