حبيب راثيتهراني به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: «جايگاه رسانههاي جهان اسلام در انتشار اخبار بينالمللي» و «تبيين شايستگيهاي مديران فرهنگي» عنوان دو كتابي است كه طي دو روزه گذشته توسط اين پژوهشگاه منتشر شده است.
وي ادامه داد: كتاب «جايگاه رسانههاي جهان اسلام در انتشار اخبار بينالمللي» عنوان نشستي بوده كه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار كرده بود و محتواي اين نشست در قالب يك كتاب منتشر شد.
راثي تهراني در ادامه اضافه كرد: آشنايي با عملكرد رسانههاي جهان اسلام در عرصه خبر و اطلاعرساني بينالمللي، دريافت ضعفها و كاستيهاي رسانههاي خبري بينالمللي ايراني و انتقال تجربه و توانمنديهاي رسانههاي موفق جهان اسلام و ايجاد زمينههاي تعامل و همكاريهاي بيشتر در حوزه خبري از جمله محورهاي كتاب «بررسي جايگاه رسانههاي جهان اسلام در انتشار اخبار بينالمللي» است.
وي همچنين درباره ديگر كتاب هاي منتشر شده اين پژوهشگاه گفت: كتاب «تبيين شايستگيهاي مديران فرهنگي» نيز با كوشش علي بنيادي ناييني و كميل رودي تهيه شده است.
مدير روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در پايان تصريح كرد: اين دو كتاب هر يك در 500 نسخه در اختيار علاقهمندان قرار ميگيرد.
سهشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
نظر شما