به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در بخش «مصاحبه» اين كتاب با پروفسور یحیی کمالی پور و جیمز گرونیک استاد مطرح روابط عمومی و نظریه پرداز شاخص جهانی گفتوگوهايي انجام شده است.
همچنين مصاحبه با ریچارد لینینگ رییس سابق انجمن بینالمللی روابط عمومی با تلاش عاطفه پاشازاده انجام شده است.
در بخش مقاله تحقیقی( پژوهش) نيز مطلبي با عنوان «نقش کلیدی صنعت 8 میلیارد دلاری روابط عمومی در پشت پرده تحولات بینالمللی» به قلم سعید محمد جعفری آورده شده است.
همچنين در بخش «مقالهها» نيز مقالاتي با عناوين جهانی شدن و روابط عمومی چشماندازی به آینده ترجمه مریم نورایی نژاد، روابط عمومی سیاه ؛ کلاه سیاههای خطرناکتر از ویروس استاکسنت تاليف عباس قنبری، علی زوار، آلبینا اسانبایف و استراتژیهای روابط عمومی موبایلی ترجمه مریم نورایی نژاد منتشر شده است.
استانداردسازی در ارزیابی و اندازهگیری روابط عمومی ترجمه محمد وحیدی، روابط عمومی و مدیریت بحران؛ چهار تجربه تاليف دکتر داوود زارعیان و بررسی تأثیرات رسانههای جدید بر روابط عمومی؛ چالشهای زمینهای، کارگزاری و آموزشی ترجمه مریم نورایی نژاد از ديگر مقالات چاپ شده در اين كتاب است.
در بخش «یاداشتها» نيز مطالبي با عناوين گذار روابط عمومی از سنتی به پسامدرن به قلم اسماعیل قدیمی، روابط عمومی و غفلت از نظریههای ارتباطی به قلم مهدخت بروجرودی علوی، پنج درس ارتباطی از اشغال وال استریت و... منتشر شده است.
11 عنوان کتاب مطرح خارجی محصول 2011 و 6 عنوان کتاب داخلی
از ديگر بخشهاي اين كتابند.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
نظر شما